Torby i opakowania z logo firmy – które wybrać?

Każdy producent toreb reklamowych ma do zaoferowania szeroką gamę różnych materiałów, z których są one wykonywane. Jakie opakowania wybrać by jak najkorzystniej na tym wyjść?

Materiałowe torby reklamowe z nadrukiem

Są solidne, wytrzymałe i dają możliwość różnorodnego designu. Torby reklamowe z nadrukiem firmy wcale nie muszą być nudne lub monotonne. Można wybierać spośród wielu wzorów oraz kolorów. Są one potrzebne w życiu codziennym i wykorzystywane nie tylko jako reklamówki na zakupy, ale często jako zamiennik tradycyjnych toreb lub plecaków. Tak zwane EcoBag wykonane z wysokiej jakości materiałów są obecnie bardzo modne i lubiane przez społeczeństwo, a noszone na co dzień mogą stanowić ruchomą reklamę produktu lub działalności.

Papierowe torebki z logo firmy

Idąc dalej ekologiczną ścieżką, producent toreb reklamowych ma czasem w swojej ofercie torebki wykonane z papieru. Są one zwykle stosunkowo tanie. Minusem takich opakowań jest trwałość. Nie są one odporne na uszkodzenia i w zależności od grubości papieru, często mogą nie przetrwać chociażby deszczu.

Opakowania z papieru pochodzącego z recyklingu

Jest to ostatnia i zdecydowanie najbardziej ekologiczna opcja opakowań przyjaznych dla środowiska. Kartonowe pudełka mogą być wykorzystywane jako opakowanie do gadżetów reklamowych np. piór, długopisów czy pendrive. Większe rozmiary można również wykorzystywać jako pudła na dokumenty czy bibeloty, zarówno w domu, jak i w biurze. Ładnie zaprojektowane pudełka rzadko kiedy lądują w koszu, a logo Twojej firmy może zagościć w domach wielu osób.

Foliowe woreczki jednorazowe

Jest to opcja najtańsza i najłatwiejsza. Foliowe woreczki z logo są jednak dość dużym obciążeniem dla środowiska, zwłaszcza kiedy nie zostają one odpowiednio posegregowane po wyrzuceniu. Zastosowanie worków foliowych jako reklamę firmy z pewnością zostanie negatywnie odebrane w proekologicznym środowisku.

Foliowe reklamówki z logo

Choć mogą być wykorzystane wielokrotnie, są produkowane z większej ilości plastiku. Z tego powodu grubsze, wielorazowe reklamówki z logo są równie niebezpieczne dla środowiska co woreczki.

Na opakowania wykonane z plastiku powinniśmy decydować się w ostateczności, kiedy nie mamy innej możliwości. Jeśli chodzi o wygląd i użyteczność z pewnością w tym zestawieniu pierwsze miejsce zdobywają torby materiałowe.

Post Author: admin