Dawanie prezentów oraz praktycznych gadżetów reklamowych to coraz powszechniejszy sposób promocji firmy. Dzięki takim działaniom marketingowym klient nie zapomni o firmie oraz będzie dobrze wspominał współpracę? Jak dbać o reklamę firmy?
Nie daj o sobie zapomnieć!
Działania marketingowe można podzielić na te, które zmierzają do przyprowadzenia klienta do firmy oraz te, dzięki którym klient ma pamiętać o firmie i wracać po kolejne zlecenia, usługi, czy towary.
Zachętą do przyjścia do firmy jest reklama internetowa, banery reklamowe, czy ulotki reklamowe. To dzięki takiej reklamie potencjalny klient dowie się o istnieniu oraz działalności firmy i zawita w nasze progi.
Kolejnym krokiem działań marketingowych jest o zadbanie o klienta, z którym już współpracowaliśmy i nadal chcemy utrzymać kontakt. W takiej sytuacji należy używać gadżetów reklamowych, które będą przypominały o firmie.
Długopis z grawerem, kubek z nadrukiem, naklejki firmowe, podkładka pod myszkę, czy breloczek reklamowy, to gadżety, dzięki którym klient będzie pamiętał o firmie. Jest to dobry sposób, by klient utrwalił sobie logo firmy oraz jej dane.
Wybierając praktyczne gadżety reklamowe można mieć pewność, że klient będzie używał ich przez długi czas. Długopis z grawerem to drobiazg, który zawsze będzie znajdował się w kieszeni klienta. Taka inwestycja w reklamę firmy na pewno się zwróci.
Dając zyskujesz
Prezent jest elementem reklamy, który wzbudza sympatię do firmy oraz wdzięczność. Jest to naturalny ludzki odruch, że odczuwamy wdzięczność, gdy zostajemy obdarowani. Reguła ta działa od setek lat i nic się tu nie zmieni. Natura ludzka dziś jest taka sama, jak była wczoraj, a psychologiczne uwarunkowania naszych odruchów się nie zmieniają.
Obdarowując klienta długopisem z grawerem najprawdopodobniej nie otrzymasz z wdzięczności dwóch długopisów, ale przecież nie o to chodzi. Klient w rewanżu czuje sympatię do firmy, z która nadal będzie chciał utrzymywać relację. I to jest najcenniejsze, co może uzyskać firma. Wierność klienta.
Uzyskanie wzajemnych relacji, podtrzymanie kontaktów z klientami to najważniejsza umiejętność w biznesie. Warto również wziąć sobie do serca tezę, która mówi, że jeden zadowolony klient przyprowadzi do firmy kolejnych dziesięciu. Niezadowolony klient zabierze firmie stu kolejnych.
Długopisy z grawerem dostępne są w ofercie Grawernia.pl