Czym jest USP Marketing?

Nikogo nie zdziwi fakt, że wielu właścicieli firm niemal staje na przysłowiowej głowie, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Wynika to z faktu, że obecnie rynek przesycony jest różnego rodzaju usługami przez co tylko kreatywność może przyczynić się do osiągnięcia sukcesu i wybicia się spośród tłumu.

Sposoby na oryginalność

Żeby być oryginalnym, a tym samym również interesującym w oczach potencjalnego klienta, ważną kwestią jest zainteresowanie go produktem lub usługą w taki sposób, z którym nigdy wcześniej się jeszcze nie spotkał.

W związku z powyższym z całą pewnością powinniśmy unikać utartych schematów, którymi posługuje się niemal każdy. Przykładami, których należy unikać są między innymi hasła reklamowe typu „najlepsza na rynku”, czy też „wysoka jakość w niskiej cenie”. Tego typu hasła reklamowe są na tyle znane konsumentom, że nie robią na nich większego wrażenia, a przez to też nie zwracają ich uwagi.

Sposobem aby wypromować markę, która zapadnie na długo w świadomości odbiorcy, a tym samym zechce on skorzystać z naszej oferty jest niewątpliwie usp marketing.

Czym jest usp marketing?

Rozwinięciem skrótu jest Unikalna Wartość Oferty. Chodzi tu przede wszystkim o to, aby wyróżnić cechy i korzyści oferowanego przez nas produktu czy usługi w taki sposób, który nie będzie pokrywał się z tymi oferowanymi przez naszą konkurencję.

Z tego typu rozwiązania korzysta się głównie w marketingu internetowym, przy prowadzeniu kampanii Google. Ustawiając kampanię bardzo często używa się statystyki słów kluczowych google. Jej zadaniem jest wskazanie nam po jakich frazach, czy słowach kluczowych najczęściej wyszukiwane są zagadnienia związanymi ze świadczonymi przez nas usługami. Następnie na tej podstawie optymalizuje się kampanię, aby mogła ona dotrzeć do jak największego grona odbiorów.

Pamiętać należy jednak, że statystyki słów kluczowych google to jedno, natomiast zadbać musimy również o to, aby odbiorca naszej reklamy, po kliknięciu w nią został oczarowany do tego stopnia, aby podjął decyzję o skorzystaniu właśnie z naszej oferty, a nie tej, którą przedstawia konkurencja.

W związku z powyższym, jeżeli nie jesteśmy na tyle biegli w tym, aby samodzielnie wymyślić ciekawe hasło reklamowe lub opis produktu, który skłoni naszego potencjalnego klienta do dokonania zakupu właśnie u nas, a nie u konkurencji powinniśmy skorzystać z usług doświadczonego copywritera, który pomoże nam w jego stworzeniu.

Post Author: admin