Reklama w Internecie jest w wielu przypadkach niezbędna, by dotrzeć do grupy docelowej i zdobyć grono stałych klientów. Wyszukiwarka jest często pierwszym narzędziem, wykorzystywanym przez Polaków do odnalezienia różnych usług lub towarów, dlatego reklama w Google ma wysoką skuteczność. Jest ona jeszcze wyższa, gdy korzysta się z usługi AdWords Express.
Zalety korzystania z Google AdWords Express
Dzięki AdWords Express, wszystkie etapy tworzenia reklamy w Google są maksymalnie uproszone. Konfiguracja kampanii zajmuje jedynie kilka minut, a panel jest zrozumiały nawet dla laików. Aby stworzyć reklamę, wystarczy założyć konto w AdWords Express, wybrać firmę, którą chce się promować, a następnie określić cel reklamy. Dodatkowo w panelu Google adwords express określa się, jaki budżet chce się przeznaczyć na kampanię. Usługa jest automatyczna, dlatego od reklamodawcy wymaga się wykonania jedynie kilku prostych czynności. Narzędzie podpowiada użytkownikowi, jakie słowa są popularne w danej branży. Dzięki wybieraniu z listy najpopularniejszych fraz, zasięg reklamy jest duży bez względu na to, czy z AdWords Express korzysta firma lokalna, czy też ogólnokrajowa.
Konfiguracja reklamy odbywa się automatycznie, dlatego dobrze radzą sobie z nią nawet te osoby, które po raz pierwszy korzystają z Google AdWords Express. W każdej chwili możliwe jest dokonanie zmian w kampanii, związanych zarówno ze słowami kluczowymi, jak i celem reklamy.
AdWord Express zwiększa skuteczność reklamy
W przypadku AdWord Express uwagę powinno się zwrócić na skuteczność reklamy tworzonej za pośrednictwem usługi. Nawet gdy ma się niewielką wiedzą na temat SEO, marketingu internetowego i grup docelowych, dzięki AdWords Express ma się możliwość stworzenia skutecznej reklamy. Konfigurator podpowiada, jakie słowa kluczowe są najpopularniejsze w branży i najczęściej wpisywane przez użytkowników Google, by znaleźć określony produkt lub usługę. Dzięki temu unika się pomyłek w doborze fraz, co przekłada się na wyższą klikalność reklamy i zwiększenie jej zasięgu. Dodatkowo, w Google AdWords płaci się jedynie za skuteczne działania, czyli wyłącznie za kliknięcia użytkowników wyszukiwarki. Brak kliknięć oznacza, że reklama jest bezpłatna, a jej twórca ma możliwość edycji kampanii.