O tytuł Partnera Google stara się wiele agencji marketingowych. Jest on bowiem wyznacznikiem wysokiej jakości realizowanych usług. Często zatem na stronach agencji marketingowych znaleźć można informację, iż dana agencja taki tytuł posiada i uczestniczy w programie Google Partners. Warto wiedzieć, kim tacy partnerzy są i dlaczego partnerstwo z Google jest tak ważne.
Kim są Partnerzy Google?
To, co można na pewno powiedzieć o agencji, która jest Partnerem Google, to fakt, iż posiada ona ogromne doświadczenie w zakresie usług reklamowych Google. To agencje, które realizują kampanie reklamowe, które przynoszą dla ich klientów oczekiwane zyski i korzyści. Uzyskanie tytuł Partnera Google nie jest łatwe. Przede wszystkim konieczne jest zdanie egzaminów certyfikacyjnych z Google Ads. Zdanie takiego egzaminu świadczy o posiadaniu gruntownej wiedzy w zakresie Google Ads. Dodatkowo, Partnerzy Google muszą spełnić wymagania dotyczące wydatków na kampanie reklamowe w Google.
Certyfikacja w Google Partners
Partner Google, oprócz certyfikacji z Google Ads, może uzyskać także certyfikat z innych rodzajów reklam Google. Mowa tu o reklamie mobilnej, reklamie video, reklamie w Google Zakupy oraz reklamie w sieci reklamowej Google. Oznacza to, że agencja może ściśle wyspecjalizować się w dodatkowych rodzajach reklamy i takie usługi oferować swoim klientom.
Tytuł Partner Premium Google
Oprócz tytułu Partnera Google, agencje zajmujące się marketingiem internetowym mogą starać się również o uzyskanie tytułu Partnera Google Premium. Aby było to możliwe, agencja przede wszystkim musi wykazać się większymi wydatkami na kampanie reklamowe. Dodatkowo agencja musi zatrudniać minimum dwóch pracowników posiadających certyfikat Google Ads. Partner Premium Google to zatem tytuł, który posiadają agencje mające największe doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w Google, wydające na nie największe środki i zatrudniające wykwalifikowanych specjalistów w zakresie reklamy Google.
Współpraca z agencją posiadającą tytuł Partnera Google
Szukając agencji marketingowej, warto postawić na taką, która bierze udział w programie google partners. Można mieć wówczas pewność, że kampania zrealizowana zostanie w sposób profesjonalny, a za jej przebieg odpowiadać będą specjaliści wysoko wykwalifikowani.