Wiele osób nie wyobraża sobie bez skrupulatnego notowania najważniejszych wydarzeń i spotkań, które mają odbyć się konkretnego dnia. Dlatego też, wiele osób inwestuje w naprawdę oryginalne i ciekawe kalendarze książkowe, które zabiera zawsze i wszędzie ze sobą. Kalendarze firmowe można znaleźć też w wielu sklepach, marketach praz w dużych przedsiębiorstwach i są one zamawiane na specjalne życzenie właścicieli tych firm. Taki gadżet to idealna pamiątka dla kontrahentów, klientów oraz współpracowników.
W jaki kalendarz warto zainwestować?
Kalendarze reklamowe idealne sprawdzają się w dużych firmach i korporacjach, gdzie właścicielom zależy, by każdy pracownik reprezentował firmę z takim samym, dopasowanym do designu marki gadżetem. Takie kalendarze reklamowe można zamówić w wielu miejscach a przy zamówieniach hurtowych – można liczyć na bardzo atrakcyjne ceny i rabaty.
Co zawiera dobry kalendarz?
Kalendarze książkowe powinny być wygodnych wymiarów, tak by bez problemu zmieściły się do torebki lub teczki pracownika. Idealnie, gdy posiada stonowane, subtelne kolory a na jego przodzie widnieje logo i nazwa firmy. Kalendarze firmowe trójdzielne zawierają także zdjęcia firmy, obiektów oraz samych pracowników i to one często ozdabiają pomieszczenia zakładów pracy, biur oraz kancelarii. Kalendarz trójdzielny chętnie kupują duże firmy, korporacje, biura oraz klienci indywidualni, którzy lubią proste, czytelne kalendarze opatrzone ważnymi datami. Taki kalendarz to niezwykle praktyczny gadżet, który obowiązkowo musi się znaleźć w miejscu, gdzie na bieżąco sprawdza się datę.
Gdzie zamówić taki kalendarz?
U dobrego, sprawdzonego producenta, który wykonuje kalendarze świetnej jakości na bardzo dobrych materiałach. To gwarancja, że taki kalendarz powisi u nas we wnętrzarzach prze cały rok, cały czas dobrze się prezentując. Dużym plusem jest możliwość stworzenia kalendarza indywidualnego, z własnym znakiem firmowym, logo lub zdjęciem. Bardzo popularne są również kalendarze tradycyjne – z pięknymi widokami, zwierzakami.
Kalendarz firmowy – ile kosztuje?
Koszt takiego kalendarza to przeważnie od kilku do kilkunastu złotych za sztukę. Warto jednak zamówić większą ilość, by mieć pewność, że każdy nim zainteresowany, otrzyma od firmy taki gadżet. Dobrze jest także postawić na oryginalny kolor oraz wyjątkową, czytelną książkę. Wiele osób zaznacza w takim kalendarzu ważne wydarzenia z życia firmy co jeszcze bardziej podkreśla jego wyjątkowy charakter.