Kalendarz jako upominek promocyjny

Kalendarze i organizery wciąż znajdują się na szczycie listy najpopularniejszych upominków reklamowych. Kalendarz trójdzielny, ścienny czy książkowy z własnym logo firmy, aktualnym przekazem reklamowym lub w całości w firmowym designie firmy to doskonały prezent dla klientów, partnerów biznesowych i pracowników.

Planer ścienny — zawsze widoczny

Planery ścienne to klasyka wśród kalendarzy, a także świetny upominek promocyjny. Czy to w biurze, czy w gabinecie — masz cały rok w zasięgu wzroku i wystarczająco dużo miejsca na notatki.

W większości firm produkujących kalendarze dostępnych jest wiele wstępnie skonfigurowanych formatów, można też dostosować format pod konkretne zamówienie klienta.Jeśli klient nie ma gotowego układu do planera ściennego, może po prostu dostarczyć swoje logo, a specjaliści dostosują kalendarz do stylu i kolorów — zazwyczaj bez dodatkowych kosztów.

Kalendarz książkowy — idealny nośnik reklamy

Chciałbyś podarować swoim klientom, partnerom lub pracownikom nie tylko zaprojektowany kalendarz, ale także przedstawić ważne informacje o Twojej firmie, Twojej usłudze lub specjalnym produkcie? Kalendarz książkowy będzie idealnym wyborem.

Taki rodzaj kalendarza gwarantuje, że ​​przez cały rok będziesz w centrum uwagi.

Dużo miejsca na zapiski i na reklamę Twojej firmy, marki lub produktu. Kalendarze książkowe od lat cieszą się dużą popularnością i nic nie wskazuje, aby to się zmieniło.

Kalendarz trójdzielny — przegląd kwartału

Czasami nie trzeba mieć przed oczami całego roku. W kalendarzu trójdzielnym w centrum uwagi jest bieżący miesiąc, poprzedni i nadchodzący. Dzisiejszy dzień można ustawić za pomocą suwaka daty, a w górnej części kalendarza jest wystarczająco dużo miejsca na logo firmy i inne informacje.

Ponadto kalendarz trójdzielny jest bardzo czytelny, zazwyczaj solidny i łatwo się go mocuje. Ze względu na dużą ilość miejsca na przekaz reklamowy oraz wysoką wartość użytkową jest również często wybierany przez klientów.

Kalendarze spiralne — biurkowe i ścienne

Dzięki kalendarzowi biurkowemu lub spiralnemu kalendarzowi ściennemu Twoi klienci i partnerzy będą mieli cały czas w zasięgu wzroku cały tydzień pracy, a także podstawowe dane o Twojej firmie.

Zaletą tych upominków reklamowych jest to, że są tak samo popularne w biurze, jak i w domu. Kalendarze tego typu mają przestrzeń, którą można indywidualnie wypełnić wszelkimi informacjami.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy Ateko.

Post Author: admin