Producent kalendarzy książkowych – jaką firmę wybrać?

Koniec pierwszego kwartału kojarzy się z czasem bilansów księgowych. To także dobry moment na ewaluację skuteczności działań marketingowych. Jeśli w zestawie narzędzi reklamowych nie mamy jeszcze kalendarzy książkowych, to najwyższa pora zmierzyć się z tym problemem i podjąć decyzję o złożeniu zamówienia na kalendarze na następny rok.

Dlaczego kalendarz?

Kalendarz odmierza i rejestruje czas naszego życia. Tu znajdujemy ważne informacje o świętach, imieninach. W kalendarzu notujemy ważne informacje, oznaczamy terminy ważnych zadań służbowych, wizyt lekarskich, opisujemy plany na przyszłość.

Kalendarze książkowe producent których przewidział miejsce na robienie notatek to także bardzo przydatne narzędzie do wykorzystania podczas narad, konferencji, seminariów.

Oczywiście datę możemy odczytać w kalendarzu w telefonie. Tam także można projektować i organizować swój czas służbowy czy prywatny. Jednak robienie notatek w kalendarzu książkowym jest znacznie wygodniejsze niż notowanie w telefonie.

Producent kalendarzy firmowych – jak znaleźć najlepsze oferty?Na rynku usług drukarskich działają tysiące firm mających w ofercie kalendarze książkowe. Czy to znaczy, że każdy producent kalendarzy książkowych jest godny zaufania i wart współpracy? Trudno powiedzieć – wiele zależy od oczekiwań wobec produktu.

Najprościej jest zamówić kalendarze tradycyjne z papieru z okładkami tekturowymi lub z tworzywa sztucznego. Przy nierozbudowanej treści i skromnej grafice zapłacimy za nie naprawdę niewiele.Trudniejsze w realizacji są już wymagania z obszaru eko – tu wypuszczający na rynek kalendarze książkowe producent musi mieć dużą wiedzę o zamawiającym choćby po to, aby doborem surowców zadowolić gust oraz preferencje klienta. Niektórym wystarczy oferta kalendarza drukowanego na papierze wyprodukowanym z makulatury, inni potrzebują oferty z wyższej półki, np. papieru produkowanego z trawy lub z kamienia. Ten ostatni to niezwykły patent, w którym z pozoru zwykłe białe kartki okazują się być tworem bardzo odpornym na uszkodzenia mechaniczne i zabrudzenia, a fakt, że zostały wyprodukowane bez konieczności wycinania drzew i przy minimalnym zużyciu wody, na pewno czyni je wyjątkowymi.

Producent kalendarzy czy reklam?

Różnorodność oczekiwań wiąże się także bezpośrednio z przeznaczeniem kalendarzy. Jeśli mają to być wyłącznie narzędzia organizujące pracę wewnątrz firmy, to stopień personalizacji nie musi być wysoki – wystarczy nazwa firmy lub logo na okładce. Inaczej jest w przypadku zamawiania kalendarzy do celów promocyjnych i marketingowych. Kalendarz jako nośnik informacji o firmie i jej produktach musi być zaprojektowany tak, aby i okładki i cała zawartość „pracowały” dla firmy w sposób permanentny.

Obdarowywanie kontrahentów, gości targowych, klientów przychodzących do siedziby firmy kalendarzami reklamowymi to bardzo skuteczny sposób na budowanie marki, na wzmacnianie pozycji firmy na rynku. Kalendarz dobrze sprawdzający się w roli narzędzia organizującego czas i pracę będzie oceniany pozytywnie przez użytkownika, a tym samym treści reklamowe w nim zawarte kojarzyć się będą także pozytywnie.

Post Author: admin